Trust Keyboard slimline

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Keyboard slimline op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

eNdEmiOn 25-02-2010
Geschreven voor: Trust Keyboard slimline

Heb dit tobo ooit eens impulsief gekocht, dacht mooi ruimte besparend.

Na een jaar waren vooral de game knoppen wel een beetje versleten, terwijl ik er niet eens zoveel mee gegamed heb. Ze doen het nog wel maar als je ze niet mooi recht van boven indrukt blijven ze erg makkelijk een beetje steken wat leid tot overgeslagen letters.

Ook is de verf onder de spatiebalk eraf gesleten. Veelal m'n duim daar laten rusten.

Met de laptop lay-out heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Altijd een beetje wennen bij een nieuw toetsenbord ook wanneer er een klassieke lay-out wordt toegepast.

Wat ik wel echt jammer van het design vind is dat ze zo'n brede randen eraan gemaakt hebben. Dit doet de ruimtebesparing door de laptop lay-out voor een deel teniet.

p.s. Een duur tobo hoeft echt niet beter te zijn. Daarna een Everglide DKTboard gekocht (50€). Ligt nu na ±1.5j ook moeilijk te doen met de WASD knopjes + verlichting is gedeeltelijk defect.

BdP 28-04-2008
Geschreven voor: Trust Keyboard slimline

Gekocht voor een prikkie in de winkel. Mooie vormgeving en ook de multimedia toetsen zijn handig. Een slimline toetsenbord is even wennen t.o.v. een gewoon toetsenbord, maar inmiddels ben ik er al aaridg aan gewend. De backspace knop is inderdaad te klein en regelmatig raak je de home toets aan die ernaast zit. Dit heb ik opgelost door het home-knopje onklaar te maken (even eruit halen en het rubber dingetje verwijderen). Home-toets gebruik je tenslotte toch nooit.
Wat ik wel minder vind zijn de lamojes van numlock, scrolllcok etc. Die zijn erg fel, lijken wel bouwlampen! erg vervelend als je in het donker zit te typen.

SVendavid 12-02-2008
Geschreven voor: Trust Keyboard slimline

Man wat een ellende dit toetstenbord. Ik kan geen tekst zonder vouten toetsen en dat ligt niet alleen aan mijn 10-vignerig typebn. Dit is het slechtste toetsenbord dat ik ooite gebruikt heb en ik ruil het morgen nog in voor een ander.

Laurake 17-12-2007
Geschreven voor: Trust Keyboard slimline

Ik had een goedkoop toetsenbordje nodig voor aan mn laptop voor als ik wil gamen ofzo (dat ik dan dus niet de toetsen van de laptop mol).
Hiervoor vind ik dit toetsenbord zeer geschikt.

Het grootste nadeel vind ik de BackSpace toets
deze is zeer klein waardoor je vaak mis drukt en op de knop home drukt, dan zit je dus weer helemaal aan het begin van de regel als je aan het typen bent.

verder zitten er wel veel functies op voor zo'n lage prijs
geluid harder/zachter, sleep knop, email knop, play knop enzenz...

voor de rest vind ik de toetsen nog niet eens zo slecht
ik gebruik em nu al een aantal maanden ook voor gamen en de toetsen werken nog perfect.

oftewel, goed toetsenbord voor deze prijs!

Anton38 10-11-2007
Geschreven voor: Trust Keyboard slimline

Typt lekker, alleen na een aantal maanden doen de rubbertjes onder de toetsen hun werk niet meer en kan je die toets niet meer gebruiken. Lastig als het een veelgebruikte toets is natuurlijk.